Wellingtoni koopad

June 22, 2019

Ühel nädalavahetusel käisime Wellingtoni koobastes, kuhu ma olin juba ammu tahtnud minna. Kohapeal oli väike suveniiripood, kust tahtsin peale koobaste külastust üht-teist mälestuseks osta, aga pood pandi kahjuks varakult kinni. Koopad ise jäid lahjemaks, kui ma arvasin. Olen palju vingemaid koopaid näinud Itaalias - Frasassi koopad. Ringi käisime giidiga, kuigi oleks tahtnud pigem ise uudistada. Mõningaid huvitavaid asju kuulsime ikka, näiteks see, et suur osa koobastest on nahkhiirte väljaheited. 

Käisime kahes koopas: Cathedral Cave ja Phosphate Cave. Gaden Cave jäi nägemata, aga ma arvan, et me ei jäänud millestki ilma. Koopad polnud minu silmis piletite hinda väärt.


Pidime kiivreid kandma. 















22.06.2019

You Might Also Like

0 kommentaari